perfekta julen.

24 december slog jag in mina julklappar, var på farfars grav och lämnade ut lite julklappar. Tittade på Kalle Anka, duschade och gjorde mig julfin. Begav mig till mormor och morfar där vi sedan åt mat, spelade Hjärter i väntan på tomten och delade ut paket. Det delades ut massor av paket, och tomten var skoj som vanligt! Sedan väntade gröt och jakten på mandeln och den sista julklappen. Kim vann, och vann faktiskt (!) ingen ängel eller "annat skit" som Lasse uttrycker det. Vi käkade lite julgodis och tittade på våra julklappar och..

och denna julen var nog den bästa, någonsin! Den var, den var nog... perfekt! Det var glädje, det var det minsann! Glädje!

En riktig jul var vad det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback